Ta strona używa plików cookies w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na ich stosowanie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Nasz zespół - Centrum Edukacyjne Edumotiv Zabierzów

Nasz zespół

Anna Brudkiewicz

Anna BrudkiewiczJestem polonistką oraz anglistką, absolwentką Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w szkołach publicznych i prywatnych oraz ucząc różne grupy wiekowe. Będąc nauczycielem gimnazjum zostałam współtwórczynią autorskiego programu nauczania języka angielskiego pt. „Świat bez barier”, który przez wiele lat realizowania w klasach z rozszerzonym programem języków obcych cieszył się dużym uznaniem oraz przynosił wymierne korzyści moim uczniom. Potrafię nawiązać dobry kontakt tak z najmłodszymi dziećmi jak i nastolatkami czy dorosłymi. Z doświadczenia wiem, iż każda osoba potrzebuje indywidualnego podejścia oraz wsparcia w zdobywaniu wiedzy i dążeniu do celu. Nieustannie poszukuję nowych sposobów nauczania języka obcego, które mogą okazać się bardziej skuteczne, motywujące oraz inspirujące moich uczniów. Na zajęciach cenię twórczą, przyjazną atmosferę, jak również sympatyczną, opartą na wzajemnym zaufaniu relację nauczyciel - uczeń. Chętnie wykorzystuję rysunek, dramę, piosenkę, dyskusję, swobodne teksty, gry i zabawy językowe, angażując w ten sposób rozmaite typy inteligencji moich podopiecznych. Staram się im przekazać, jak wiele zyskujemy dzięki poznawaniu obcych języków i kultur. Najlepiej relaksuję się z dobrą książką lub filmem albo na spacerze z psem. Od lat ćwiczę jogę, a latem świetnie wypoczywam jeżdżąc na rowerze. Lubię też podróże zagraniczne w towarzystwie rodziny i przyjaciół. W najbliższym czasie chciałabym zwiedzić fascynującą Skandynawię oraz egzotyczne Chiny.

Katarzyna Bartnik-Kuczyńska

Katarzyna Bartnik KuczyńskaJestem anglistką, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowałam z wieloma grupami wiekowymi, uczyłam młodzież gimnazjalną, licealną oraz studentów i słuchaczy szkół policealnych. Mam duże doświadczenie w przygotowywaniu do egzaminu maturalnego. Przez szereg lat prowadziłam zajęcia z języka angielskiego zawodowego dla hotelarstwa i turystyki. Pracując w gimnazjum, napisałam innowację pedagogiczną „Jak to powiedzieć? – skuteczna komunikacja w języku angielskim”, której celem było przełamanie bariery niechęci w posługiwaniu się językiem obcym. Lubię pracować w pogodnej atmosferze, różnicuję sposoby nauczania poprzez dostosowanie ich do potrzeb i umiejętności ucznia, cenię twórcze podejście do nauki i poczucie humoru. W czasie wolnym, którego z racji bycia mamą niesfornej dwójki nie mam w nadmiarze, uwielbiam czytać książki, gotować i urządzać spotkania w gronie rodziny i przyjaciół.

Monika Pęgiel – Dromundo

W Polsce ukończyłam pedagogikę z turystyką i rekreacją oraz turystykę międzynarodową jak również studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oświatą. Mieszkałam 8 lat w Meksyku, poznając język i kulturę tego kraju. Ukończyłam pełny kurs hiszpańskiego dla nauczycieli w  Centro de Enseñanza para Extranjeros na Uniwersytecie UNAM w Meksyku. To co fascynujące w hiszpańskim  to nie tylko sam język, ale jego rodzimi użytkownicy, a przede wszystkim ich optymizm w podejściu do życia oraz oryginalne tradycje. Będąc pasjonatką kultury Ameryki Łacińskiej, chciałabym podzielić się moim doświadczeniem i umiejętnościami, prowadząc kurs języka  hiszpańskiego metodą tradycyjną, ale przesyconą duchem latynoskim. Wykorzystuję w nauczaniu metodę bezpośrednią kładącą nacisk na mówienie i słuchanie. W pracy z dziećmi stosuję z powodzeniem  metodę Colorin Colorado, która opiera się na swobodnej i radosnej zabawie.  Chcę zaszczepić w uczniach  pasję i chęć do nauki tego stosunkowo łatwego i melodyjnego języka.  Prywatnie jestem miłośniczką „życia dla życia”, uważam, iż lepiej „być, a nie mieć” i wciąż sama się tego uczę.

Duncan Delport

My name is Duncan Delport and I am from Durban, South Africa. I went to Rhodes University in South Africa and I studied History and Classics. Then I became a History teacher. I also completed my CELTA  (Certificate in English Teaching to Adults) in Durban. After that  to get some experience I went to Ho Chi Minh to teach at ILA Vietnam and Wall Street English for  for two and a half years. Being a native speaker of English and a qualified teacher I can teach kids, teens as well as adults. My hobbies include watching rugby and football, reading books, computer gaming, playing tennis and cooking. I also love going to movies, restaurants and coffee shops with my friends. I want to make a difference in this world, and I believe teaching is one of the most important ways to do that. I desire to grow and learn as much as the students as well as imparting that knowledge on those who I am lucky enough to teach.

Dorota Mąsior

Z wykształcenia jestem magistrem kulturoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz  licencjonowanym nauczycielem języka angielskiego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Mój drugi zawód to instruktor kodowania i programowania. Pracowałam z uczniami w różnym wieku i na wszystkich poziomach zaawansowania - od najmłodszych dwulatków aż po dorosłych. Moim mottem jako nauczyciela wciąż poszukującego najlepszych oraz zindywidualizowanych metod nauczania są słowa Williama Arthura Warda: „Przeciętny nauczyciel mówi. Dobry nauczyciel tłumaczy. Lepszy nauczyciel demonstruje. Świetny nauczyciel inspiruje.” " The mediocre teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The great teacher inspires" William Arthur Ward Interesuje mnie kultura i sztuka nowoczesna, powieść, zdrowy styl życia, kuchnia śródziemnomorska, aktywny wypoczynek i dalekie podróże. Prywatnie jestem mamą kreatywnej 8-latki

Beata Grabowska-Polanowska

Jestem doktorem nauk chemicznych, dociekliwym naukowcem i świetnym dydaktykiem. Studia magisterskie oraz doktoranckie ukończyłam na Wydziale Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej. Pracowałam w przemyśle i w laboratoriach badawczych. Chętnie angażuje się w prace dotyczące ciekawych zagadnień najlepiej w obszarze Nauk o Życiu (Life Science). W Instytucie Fizyki Jądrowej PAN zajmowałam się poszukiwaniem markerów schorzeń (nerek, wątroby, cukrzycy) w wydychanym powietrzu, w moczu, a także badaniem związków emitowanych ze skóry. Celem tych badań było opracowanie nieinwazyjnych, bezbolesnych testów diagnostycznych. Podczas naukowych staży uczestniczyłam w badaniach nad testami oddechowymi prowadzonymi na Uniwersytecie Medycznym w Innsbrucku. Obecnie pracuję w Sieci Badawczej Łukasiewicz w laboratorium badawczo-rozwojowym Instytutu Przemysłu Skórzanego.  Jestem również nauczycielem chemii i przedmiotów chemicznych. Uczyłam młodzież w Zespole Szkół Chemicznych w Krakowie, chemii fizycznej na Politechnice Krakowskiej, fizyki w Akademii Górniczo-Hutniczej, i chemii środków zapachowych w Małopolskiej Wyższej Szkole im. J. Dietla.  Wielokrotnie przygotowywałam pokazy prezentowane podczas Pikników Nauki w Warszawie oraz Nocy Naukowców. Byłam opiekunem kilkunastu prac magisterskich, obronionych z sukcesem, w MWS im. J. Dietla oraz na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH. W mojej pracy dydaktycznej, zawsze pamiętam słowa Konfucjusza: „Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Dlatego uważam, że doskonałą formą nauki jest samodzielne wykonywanie eksperymentów i obserwacja zjawisk. Podczas chemiczno-przyrodniczych warsztatów, na które zapraszam, będzie możliwość samodzielnego wykonania doświadczeń. Zaplanowałam je w taki sposób, aby były pomocne w nauce chemii, ale również, żeby pokazać, że chemia jest wokół nas i w nas samych. A moje hobby? To zajęcia ruchowe, do ulubionych należą: Deep Work, Indoor Walking, Zumba a także taniec towarzyski. Rozpieszczanie domowników i gości smakowymi daniami i deserami to też moja pasja. Wszak kuchnia to również laboratorium. Ukwiecam balkon i maluje kwiaty, gdzie popadnie, np. na ścianach mieszkania.

Antoni Krzyżanowski

Jestem absolwentem filologii germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz stypendystą Uniwersytetu im. Fryderyka Schillera w Jenie. Mam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka niemieckiego w stopniu nauczyciela mianowanego w liceum ogólnokształcącym oraz nauczyciela akademickiego w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Chrzanowie pod patronatem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jestem także egzaminatorem maturalnym. Posiadam  duże doświadczenie w pracy z młodzieżą. W nauczaniu preferuję metodę komunikacyjną, kładę nacisk na to, aby uczeń potrafił się porozumieć w różnych codziennych sytuacjach. W tym celu często wykorzystuję różne scenki oraz odgrywanie ról spotykanych w życiu. W czasie wolnym trenuję aikido i lubię spędzać weekendy na górskich szlakach.  

Mike Sherlock

 I am a Masters-level graduate in International Business and Bachelor-level in Accounting and Finances with experience in Internal Auditing, Financial Processes, IT Solutions and over 10+ years of teaching English. I was raised in South Africa, partially educated in Canada. I have been living in Krakow since 2000. Fluent in both English and Polish I’m driven by a direct approach. I love to educate my students as much as possible being open to new ideas and efficient teaching methods. I am keen on developing my own tools and materials and aiding students with their learning process. In my spare time I always like to learn something new or educate myself in a different field as well as meet new people.

Renata Dębiec-Pazera

Pracuję jako nauczyciel i tłumacz języka francuskiego od 1998 roku. Ukończyłam studia na kierunku Filologia Romańska tj. francuska na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, równolegle dwuletnie studium pedagogiczne przygotowujące do pracy w charakterze nauczyciela, a także studia podyplomowe w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego. Moje doświadczenie obejmuje pracę zarówno z dziećmi i młodzieżą (gimnazjalną oraz licealną) jak i z osobami dorosłymi. Lubię to, co robię. Zabiegam o sympatyczną atmosferę na zajęciach i o to, by były one urozmaicone; w takiej oprawie nawet gramatyka wydaje się być całkiem lekkostrawna! Sposób pracy i podręczniki dostosowuję do potrzeb studenta, do jego zainteresowań i motywacji. A jeśli motywacji brak, wtedy wystarczy, że nauczyciel jest pasjonatem i ta pasja się udziela :)  Bardzo lubię fotografować, poznawać ludzi i nowe miejsca, czytam dużo i z wielką przyjemnością. Gdybym miała udać się na bezludną wyspę na czas nieokreślony i mogłabym zabrać tylko jedną rzecz, byłaby nią Biblia. 

Joanna Kominiak

Jestem instruktorką rytmiki i baletu, kompozytorką, pasjonatką tańca i śpiewu operowego, absolwentką studiów licencjackich oraz magisterskichAkademii Muzycznej w Krakowie  na kierunku edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej, specjalność rytmika. Obecnie jestem studentkąstudiów licencjackich Uniwersytetu Pedagogicznegoim. KEN w Krakowie na kierunku logopedii, specjalność nauczanie dzieci języka polskiegojako obcego. Jestem również laureatką trzeciej nagrody wOgólnopolskim Konkursie Kompozytorskim dla dzieci  i młodzieży za utwór Melodia mgieł nocnych do słów Kazimierza Przerwy-Tetmajera  w 2012 r. Już od najmłodszych lat jestem związana z muzyką i tańcem. W wieku 7 lat rozpoczęłam naukę tańca ludowego w Zespole Pieśni i Tańca Mali Mydlniczanie, a następnie doskonaliłam umiejętności taneczne w Zespole Pieśni i Tańca Małe Słowianki. Naukę śpiewu operowego rozpoczęłam w PSM II st.im. Władysława Żeleńskiegow Krakowie,którą następnie kontynuowałam na Akademii Muzycznej w Krakowie. Jestem czynną śpiewaczką. Uczestniczę w wielu koncertach wykonując zarówno partie solowe, jak i chóralne. Od roku 2016/2017 jestem jedną z instruktorek szkoły tańca towarzyskiegoSmarzyńscy Dance School (STTS) w Krakowie, zajmującą się prowadzeniem zajęć z rytmiki i baletu w przedszkolu. Ponadto od 2017 rokujestem nauczycielką fortepianu i rytmiki w Szkole nr 7 Towarzystwa Muzycznego w Krakowie w Krzeszowicach. W prowadzonych przeze mnie zajęciachrytmiki opieram się w głównej mierze na współczesnej koncepcji wychowania muzycznego Emila Jaques-Dalcroze’a oraz innych twórców, takich jak Carl Orffczy Zoltan  Kodály. W wolnych chwilach bardzo lubię tańczyć, śpiewać oraz komponować utwory, takie jak suity barokowe, fantazje barokowe wraz z innymi formami polifonicznymi,taneczne, np. walce, polonezy, oberki, mazury, walce, a także różnego rodzaju pieśni i piosenki dla dzieci przeznaczone na skład kameralny jak i na większą obsadę instrumentów. Moje kompozycje powstają w głównej mierze dzięki mojej umiejętności improwizacji fortepianowej, którą następnie zapisuję w programie nutowym i wykorzystuję podczas prowadzonych zajęć.

Piotr Nowak

Piotr Nowak - zdjęcieJestem doktorem biofizyki, fizykiem i matematykiem. Chociaż moją Alma Mater jest Uniwersytet Jagielloński, gdzie na Wydziale Fizyki prowadzę badania dotyczące radzenia sobie przez organizmy antarktyczne z barakiem wody i niskimi (a nawet bardzo niskimi!) temperaturami, jestem także absolwentem Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Pracuję też na Akademii Górniczo-Hutniczej, zajmując się badaniem wpływu wody na układy wykorzystywane w elektronice. Tam prowadzę zajęcia ze studentami w języku polskim, a także w angielskim dla osób przyjeżdżających do nas - nie tylko z Europy, ale także m.in. z Egiptu, Indii czy Japonii. Spotkania ze studentami z tak odległych krajów dają mi możliwość zetknięcia się z innymi kulturami, niekiedy uczą innego sposobu rozwiązywania problemów, co – nie ukrywam – daje mnóstwo satysfakcji. Z uczniami szkół średnich, gimnazjów i szkół podstawowych w prywatnych centrach edukacyjnych pracuję niemal 10 lat. Matematyka, fizyka – to moja pasja. Najpiękniejsze w nich jest radość, która wynika z samodzielnego odkrywania. Matematyka z fizyką w połączeniu z innymi przedmiotami przyrodniczymi pozwala chociaż trochę poznać i opisać świat. Na moich zajęciach dowiesz się, że woda wcale nie musi zamarzać w 0 st. C, a 2 + 2 to 4, ale bywają wyjątki! Wiem, że nauka może być świetną zabawą, ale (nie)stety także wymaga mnóstwa pracy, niekiedy ścisłego, niełatwego opisu matematycznego i wielu ćwiczeń rachunkowych. Wolny czas spędzam na rowerze lub w ogrodzie. Sadzę dalie – zaczynałem od 5 kwiatów, dziś mam ich już 50. Lubię też … kosić trawę, nawet przez kilka godzin. Trud wynagradza mi zapach siana następnego dnia przypominający czasy błogiego dzieciństwa. Jestem też technikiem – amatorem, mój dom opleciony jest masą kabli, a ja testuję nowe urządzenia i wbudowuję je w sieć domową. Jeśli zobaczysz kogoś biegającego z anteną szerokopasomową (albo kierunkową), całkiem prawdopodobne, że to ja!

Agnieszka Stefańska

Agnieszka StefańskaZ wykształcenia jestem polonistką, z pasji – tłumaczką literatury i nauczycielką matematyki. Studiowałam filologię polską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz filologię włoską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Uwielbiam pisać książki. Współpracowałam m.in. z wydawnictwem WAM w Krakowie, gdzie wydano kilka zbiorów wierszy i opowiadań dla dzieci mojego autorstwa oraz przetłumaczyłam ponad dwadzieścia pozycji literatury włoskiej, w tym książkę popularnonaukową o specyfice przyswajania wiedzy przez chłopców i dziewczynki. Doświadczenie pedagogiczne zdobyłam w szkole podstawowej jako nauczycielka języka polskiego. Od piętnastu lat zajmuję się edukacją matematyczną dzieci. Metodykę nauczania opracowałam najpierw na potrzeby własnych dzieci (obecnie studentów kierunków ścisłych) i udoskonaliłam ucząc najmłodszego synka (dziś 5 – latka, studenta Uniwersytetu Dzieci). Stworzyłam autorski program „literackiej matematyki”, który zyskał uznanie wydawnictwa Operon. Owocem było nawiązanie współpracy w tworzeniu nowej serii podręczników do matematyki dla klas I – III. Obecnie współpracuję z krakowskim wydawnictwem Aksjomat - piszę wiersze matematyczne dla najmłodszych (ukazują się co miesiąc od stycznia 2017 r. w „Akademii malucha”). Prowadzę kurs matematyki dla dzieci w przedszkolu oraz kursy dokształcające dla dzieci z klas I – VI szkoły podstawowej. W swojej pracy z uczniami stawiam na rozwijanie kreatywności, wyobraźni i ciekawości poznawczej. Poprzez zabawę z wykorzystaniem odpowiednich pomocy dydaktycznych, w przyjaznej atmosferze, staram się zachęcać dzieci do stawiania sobie wyzwań, rozwiązywania problemów i entuzjastycznego podejścia do nauki. W czasie wolnym lubię czytać dobrą literaturę i podróżować.

Anna Ochel

Anna Ochel - zdjęcieUkończyłam Akademię Pedagogiczną w Krakowie na Wydziale Matematyki jak również Informatykę na Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. Dzięki temu z powodzeniem łączę matematykę z technologią informacyjną na zajęciach. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w szkole podstawowej i gimnazjum, podglądając warsztat pracy świetnych nauczycieli. Chętnie dzielę się zdobytą wiedzą, cenię pracę w grupie. Stosuję różne metody i pomoce dydaktyczne starając się nie tylko motywować do nauki, ale również rozbudzać ciekawość poznawczą. Rozwijam siebie na wielu płaszczyznach, tak aby wychodzić naprzeciw konkretnym potrzebom uczniów. Jestem nauczycielem, który wykonuje swoją pracę profesjonalnie i z poczuciem humoru. Lubię matematykę oraz zajęcia z uczniami. Chociaż lata mijają, to w matematyce jest zawsze coś nowego. Oprócz matematyki lubię spędzać czas z rodziną, rozmyślać na huśtawce i plewić ogródek :)

Rafał Gajewski

Jestem sinologiem. Studiowałem w Chinach i na Tajwanie, ukończyłem Wydział Sinologii UW, tam też wykładałem klasyczny i współczesny język chiński. Moją specjalizacją jest starożytna historia Chin, zajmowałem się również tłumaczeniem poezji chińskiej. Obecnie od wielu lat zajmuję się rynkiem chińskim. Będąc pasjonatem kultury Państwa Środka, chciałbym podzielić się moim doświadczeniem i umiejętnościami prowadząc kurs języka chińskiego na różnych poziomach i o różnym profilu oraz przybliżając Państwu podstawy cywilizacji, historii i tradycji tego kraju. Prywatnie jestem miłośnikiem aktywnego stylu życia, jako członek Towarzystwa Tatrzańskiego często chodzę po górach, a moim drugim hobby są sztuki walki.

Anna Sanowska – Jucha

Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku  filologia hiszpańska. Dodatkowo ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Public Relations. Praca w turystyce dała mi możliwość dużego kontaktu z ludźmi zarówno w Polsce jak i zagranicą. Dzięki pracy w firmie utrzymującej kontakty handlowe z Hiszpanią pogłębiłam wiedzę z zakresu języka formalnego, biznesowego. Przez cały czas język hiszpański towarzyszy mi w życiu prywatnym i zawodowym. Staram się „zarażać” hiszpańskim wirusem wszystkich dookoła. Lubię wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom uczniów. Nie lubię nudy, dlatego na zajęciach staram się wprowadzać różne formy aktywności. A na co dzień lubię odpoczynek przy dobrej książce lub przy sudoku.